|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Sid Meiers - Civilization V
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har ikke selv haft tid til at teste det endnu - men nogen af jer der har prøvet det og hvad syntes i om det?
Har de brudt den onde cirkel af halvdårlige releases eller har de endelig ramt den rigtigt igen? For mig er det originale det bedste af de tidligere udgaver, men håber meget på denne her. Vil se om jeg kan finde tid senere i dag til at spille lidt, men ellers bliver det nok imorge ![]()
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har spillet det et par timer
(15) Og jeg må sige at jeg er overrasket. Den største ændring er at dine krigere er mere dyrebare. dvs du smider ikke bare 10 units ind i en fjendtlig by som du gjorde i civ IV. Nej. Dine units stacker ikke. Dvs Der kan kun være 1 per klods så du er nød til at omringe en by for at angribe den, hvilket også gør det mere strateisk da dine bueskytter er meget svage over for angreb, men effektive mod fjendens krigere. Det er lavet sådan så Bueskytter og Siege units kan skyde over 1-2 klodser hvilket jeg finder meget interresant. Der er også ting i spillet some er fjernet. Som f.eks Health Care, Spies og Religion. Men jeg savner det ikke. De har også lavet et "Policy" system som gør at hver gang dine Culture når max får du lov til at vælge en Policy som giver dig en bonus. Dette kan være Tradition træet som gør din Capital mere effektiv, eller Honor som styrker dine krigere. Et meget godt system som giver en følelse af man er unik og stræber efter Culture så man kan få de fede bonusser i de senere træer. Jeg kan sidde og snakke om de nye fede features hele dagen. Den ting der har gjort spillet værdifuldt og mig glad er hvordan det hele ser ud. Man bliver ikke tvunget til at vælge Production i starten af sin tur, slut knappen er større, nemere at se og kan ikke trykkes hvis der er units som ikke er blevet brugt, research som ikke er startet eller production som står stille. En fed ting som sørger for at man ikke sidder og ærger sig over at man ikke kan finde den kriger som stod i langbortistan alt i så er det hellere nemmere at trykke på og meget pænere. Plusser +Ny forbedret UI +Units er mere værdifulde +Adopt Policy +hver enkel civilization får en ordenlig unik bonus +opraderet grafik Minuser -Spioner findes ikke -Religion er fjernet -Lag senere i spillet med høje graffik indstillinger -Multiplayer fungerer ikke ordentlig (har oplevet crashs) 4 ud af 5 stjerner fra mig ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
| Skulderklap til Soyaman af: | Blackjack ![]() (25-09-10) |
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:52.

【ツ】
(15) Og jeg må sige at jeg er overrasket. 

Linear Mode