|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
windows tema hjælp!!
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej jeg prøvede at skifte nogen baggrunden på min pc men kom til at vælge et windows 2000 tema og så der jeg tog den normale er den anderledes den ligner meget windows vista og er ikke så glad for det!!
jeg bruger windows 7 home 64bit. fandt lige ud af det fordi at nu virkede det der jeg trykkede på det tema igen var lige ved at blive bange for at jeg ikke kunne få det tilbage!!
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu er det på ingen måde min hensigt at håne dig, men jeg forstår kun 20% af dit indlæg
. Det meste af det giver absolut ingen mening. Det er måske nødvendigt lige at læse det igennem en ekstra gang, inden du poster .Citer:
For lige at vende tilbage til emnet. Temaet kan ændres i Kontrolpanelet under Udseende og personlige indstillinger. Der skal du vælge Skift tema. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja det er løst det var bare fordi at før gad den ikke at skifte det om.
Fint jeg låser - Daniel
Sidst redigeret af † Daniel †; 21-09-10 kl 19:44. |
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:51.

var lige ved at blive bange for at jeg ikke kunne få det tilbage!!

.
Linear Mode