|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Facebook problemer
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
okay jeg har en nogle facebook problemer,
1: tidligere i dag da jeg oprettede min bruger, ville den ikke gennemføre tilmeldingen, den blev bare ved med at sige der var en fejl. (jeg kom ind så jeg kunne bruge det men den ville ikke lade mig bekrafte min e-mail)2: nu kan jeg ikke logge ind, fordi den siger det ikke er en gyldig e-mail, og jeg er 100% sikker på det er den rigtige e-mail. øh, nogen der ved hvad jeg skal gøre?? BTW, er ikke sikker på om det er den rigtige kategori, så hvis det ikke er, sorry |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Kunne vi måske få mere deljer omkring denne "fejl"?
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
da jeg skulle bekræfte e-mailen sagde den bare:
"der skete en fejl under"... (et eller andet) og hverken link eller kode virkede. (det der blev sent i bekreftelse e-mailen) og ved log in fejlen: "Den indtastede e-mail-adresse hører ikke til nogen konto" og jeg ved med 100% sikkerhed det er den rigtige e-mail. og simon.snyd: jeg kan ikke tage screenshots |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Utan: klik på PrintScr (Der er en tast der hedder det på tastaturet) -> Gå ind i Paint (eller et andet billederedigeringsprogram) og vælger Insæt eller Ctrl+V -> sletter det vi helst ikke skal se (kunne jo være der var
) og vælger gem -> upload regner jeg med at du ved hvordan. ![]()
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: May 2009
Sted: KBH
Alder: 17
![]()
|
Dette har intet med sagen at gøre. Vi har ikke brug for dine meninger i en tråd hvor en person har brug for hjælp. Hold dig til emnet næste gang. - Taizun
Sidst redigeret af Taizun; 16-09-10 kl 21:03. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Medlem
hvad der sker når jeg prøver at logge ind:
![]() efter et par forsøg sker dette: ![]() og bekræftelse e-mailen: ![]() ^hverken kode eller link virkede^ og det skal så lige siges, da jeg lavede brugeren kunne jeg saktens bruge den, jeg kunne bare ikke bekræfte e-mailen, så loggede jeg ud, slukkede pc`en, og startede den et par timer senere, og bom det virker ikke. |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Af et eller andet grund er billederne for lille til at blive læst (ikke mange pixel...) og det er selvom der står 1440x900 som billede størrelsen...
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:46.

(jeg kom ind så jeg kunne bruge det men den ville ikke lade mig bekrafte min e-mail)

) og vælger gem -> upload regner jeg med at du ved hvordan. 

Linear Mode