|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
NEJ!! ikke mit elsket FarCry 2!
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke spillet Farcry 2 i lang tid nu. Og nu fik jeg løst til at spille det igen.
OG SÅ VIRKER DET IKKE!!!!!!!! ![]() Der står : Procedureindgangspunktet_exept_handler4_cammon blev ikke fundet i DLL-biblioteket msvcrt.dll. ![]() Bagefter står der dette: Your Video Card are too old. Please Update them. Og det forstår jeg ikke fordi jeg kan godt spille alle mine andre spil. Kan i hjælpe mig!? - In-Gamer
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Farcry 2 kræver at, du updatere dit grafikkort inde fra deres hjemmesidee. Dit andet problem, Har jeg selv svært ved at løse, jeg har søgt mange steder på Google, men der kommer en masse andet pis fremme.
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Ja, som Sten siger så skal du opdatere din driver til dit grafikkort.
Resten kan være nogle af dine filer i spillet som er fjernet af en mystisk grund.
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
er spillet købt over steam? fordi så kan du scanne alle filerne og så downloader den dem den mangler det er mega smart. det sker tit ved mine spil som jeg ikke har spillet i lang tid det er måske virus programmer der hele tiden sletter de filer.
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu har jeg siddet og søgt på google.dk, ubisoft.com, farcry.uk.ubi.com og nVidia.com
Og jeg kan ikke finde noget! ![]() Vil i ikke bare lige hurtigt kigge på det. Og jeg arbejder selvfølig også videre på det selv. Jeg har Windows XP home Edition og nvidia på min computer (vis det skulle hjælpe) Men det vil være fedt vis i vil hjælpe. ![]() -In-Gamer
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har du HP?
|
|
|
|
#10 (permalink) | ||||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Citer:
Har du købt den i Aldi, Føtex, eller noget lignende? Denne løsning har du sikkert hørt en del gange, men reinstaller din computer. Hvis du reisntallere computeren undgår du en del store risikoer, med små virkninger ved siden af.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:45.

grund.

Linear Mode