|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Roller coaster tycoon 3
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Sep 2010
![]()
|
Jeg har windows 7 på min pc og har netop indstalleret roller coaster 3, når jeg skal starte spillet får jeg følgende besked:
Runtime Error Program C:\Program Files\Atari ........... abnormal program termination Er der nogen som kan fortælle mig hvorfor jeg får den erroe og hvordan jeg kan undgå den og dermed spille spillet??? |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er ikke så god til sådanne ting, Men på hvilke tidspunker får du disse errors?
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Prøv kør spillet som Adminstrator, eller ændre kompatibilitet til Windows 98, eller XP
![]() Der er også nogen som siger at, hvis du downloader en Addon, med navnet "Wild" vil det virke.
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Dec 2010
![]()
|
Hej med dig.
Jeg har akkurat samme problem, og det er så irriterende!! Så jeg vil lige høre hvor du har downloadet den addon henne, og hvad det helt præcist er, fordi jeg har søgt på google, men kan ikke finde ud af det. Så hvis du vil hjælpe mig, vil det bare være rigtig sødt af dig.. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:44.

Linear Mode