|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
hjælp min pc gider ikke at starte op. :'(
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej min standart pc gider ikke at starte op den bliver bare ved med at loade og loade og nogen gange gå den bare i sort og jeg har prøvet alt mulig. men vil vide hvad system recorvery er fordi at jeg bliver nok nød til at slette alt på den undtagen windows så hvordan sletter man alt uden at være inde i windows? i ved når man starter den op står der tit træk F10 for menu og alt det det hvad skal jeg gøre?
TAK PÅ FORHÅND. ![]()
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Du skal have en Windows installer disk. Og den skal være sat i din computer.
Derefter skal genstarte dit system og holde "Escape" inde i mens computeren tænder. Pirat kopier vil ikke virke da brændte diske ikke er bootable.
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
hej jeg har fået gjort det nu ved at trykke på F11 system recovery og så først så prøve jeg at gendanne den fra igår men så skete der en fejl som den ikke kunne gøre det så trykke jeg fejl finding så den tjekker efter fejl og der fandt den en men den kunne ikke gøre noget ved det så jeg gik ind på fabrikgendenelse og så starter den windows som ny.
![]() fuck den gad ikke at starte op igen. men så prøve jeg nogen gange det virkede ikke så tog jeg alt ud undtagen strøm og startede den og så satte jeg det hele til og så virkede den tror i den kan være noget hardware der er sluttet til der går det?
Sidst redigeret af Soyaman; 02-09-10 kl 23:04. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
Maximum. Du bedes bruge Edit knappen. Det er blevet fortalt utallige gange.. Jeg siger det ikke igen.
Brug Edit knappen hvis du vil skrive 2 beskeder efter hinanden.
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 07:27.

Linear Mode