|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Garry's Mod random fps drops?!
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Alder: 14
![]()
|
hey. jeg har haft dette problem i lang tid nu, som er, at ca. hver 2. minut dropper gmod's fps ned til 10, 2 minutter efter kommer det op til normal igen osv.
det er ligemeget hvad jeg sætter mine video indstillinger på, og jeg får stress!! ;P nogen der har haft dette problem eller evt. ved hvad de skal gøre for at fixe det?
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet at lukke alle programmer i baggrunden ?
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej,
Kunne du ikke lige give os din computers specifikationer. Dette kan gøres ved at trykke på Start, skriv Kør i søgefeltet. Skriv derefter dxdiag og et nyt vindue bør komme frem. Kopier hvad der står under fanen System og Skærm. Flytter tråden til PC. |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
men det har sket før ved med prøv at skriv dette her der hvor du skriver: -console
mat_dxlevel 91 det kan også ske vis du har for mange addons eller ragdoll lag. nu crasher mit ikke så meget mere, og har ikke rigtig haft problemer med det fordi jeg kører en server på min pc: GUIDE: sådan spiller du private i et spil på source!! . som går at jeg ikke har alle mulige addons jeg har kun PHX WIRE og tools næsten alt andet som helicoptere fly og npc for dit gmod til at fucke helt op. i ved når man har mange addons skal også alle dem der joiner en downloade dem vis de ikke har det er derfor også.
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv evt. at hente en driver. Drivers - Download NVIDIA Drivers
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 06:21.

- moderator siden september 2008.

Linear Mode