|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Søger spil
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Aug 2010
![]()
|
Hey there.
Jeg leder efter nogle spiltitler og håber at i kan være lidt behjælpelige ![]() Det første slags spil jeg søger er små 'tankespil', eller spil man bare lige hurtigt kan komme i gang med og ikke kræver ret meget. Det er til de kedelige frikvarterer (og timer ) hvor jeg lige hurtigt skulle kunne komme i gang med et spil. Gerne noget lign. Tetris, Peggle og Plants vs. Zombies.Og så søge jeg spil som jeg kan bruge lidt af min fritid på, da jeg er kørt træt i World of Warcraft. Måske noget i RTS genren. (Har haft kigget lidt på Starcraft 2) Ellers bare gode spil generelt. Håber i har nogle forslag til spil i disse kategorier ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Kender det alt for godt.
![]() Tetris (uden lyd) Tetris Battles (Facebook) Tetris (med genial Tetris remix i baggruden )Den sidste er helt klart min favorit. ![]() |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Det ville være rart at vide hvor gammel du er så det er nemmere at finde et spil der passer til alder. Hvis du med "Tænkespil" mener strategi spil så bør du prøve Warcraft III. Det er på min Top 3 over mest spillede spil. Hvis du ikke er meget for den slags spil, så kan jeg forslå Medieval 2: Total War. Et dejligt spil som jeg har brugt mange timer på (50 - 100 hvis ikke mere)
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Med tænkespil tror jeg der menes hjernevridere.
Den klassiske professorterning er jo altid god tidsfordriv . Play Cubic Rubic - the online version of Rubics Cube |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Aug 2010
![]()
|
Citer:
![]() Mener egentlig bare små spil som Peggle og Plants vs Zombies. Altså "små" spil som ikke kræver det vildeste |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]() Kender dog ikke til sådanne spil. Jeg er mere typen der spiller store spil med mange muligheder. Du kan ellers altid prøve Alien Swarm på steam. Det er gratis, og sikker på du vil finde det sjovt selvom det måske ikke lige er det du leder efter ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:43.

) hvor jeg lige hurtigt skulle kunne komme i gang med et spil. Gerne noget lign. Tetris, Peggle og Plants vs. Zombies.

)

Linear Mode