|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
wow: købt det fulde og den siger jeg spiller på trial..
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej jeg har fået det fulde wow nu og den står og siger at jeg spiller på trial og har downloadet det fulde hvad fanden er det for noget snyder rig når jeg har købt det hvad skal jeg gøre?
går der først 24-42 timer før det bliver unlocket? og når jeg skal logge ind kan jeg vælge wow1 og wow2 1 er der min normale firgur og 2 har jeg ikke nogen som helst.. kan ikke forstå noget som helst.. tak på forhånd.. ![]()
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
For det første, bare en lille reminder, lad være med at være så negative over det spil, hvis det var snyderi, ville der ikke være 12 millioner spillere
![]() - Jeg har ikke noget at sige, siden jeg aldrig har spillet WoW. Jeg ville bare give en reminder.
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
Tror bare det er en fejl.
Hvis du har betalt for spillet burde din Account ikke have noget at gøre med hvilken version af spillet du har installeret på din PC ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
omg der jeg købte det havde den lavet en wow 2 som det er købt i det ville sige at jeg skal lave en ny figur eller købe det på wow 1 ej hvor grimt det var klart for at få penge fordi nu gider jeg altså ikke at stige lvl igen ny ville jeg spille det.. de snyder jo fordi så skal man købe det 2 gange nej nej nej nej så har jeg lige brugt 200 kr når jeg kunne spare 100 kr jeg kontakter dem med det samme nu..
vis bare alle spil var på steam så ville det hele være meget lettere..
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Game Freak!!
Wow1 er den trial du allerede havde på, mens wow2 er din betalings bruger (Det rigtige)
Grunden til at du ikke kan bruge det på begge er at der er begrænsninger på din trial (eksempel: Du kan ikke trade med andre) Mens det rigtige giver dig fuld adgang, derfor er der intet på den der hedder wow1, men når din trial er ovre forsvinder wow1 og du har kun den anden at spille på. Ps. Vær venlig ikke at være så negativ, det giver en dårlig stemning herinde og så er de selvfølgelig efter at tjene penge, men de gør hvad de kan for at hjælpe med problemer i deres support center, så skriv eventuelt ind og spørg om du ikke kan få den rykket over ![]()
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
ringe lige til dem og deres support var være en TDC det to mere en 5 min og så gad jeg altså ikke at vente mere. vis nu at trial udløber forsvinder så min figur eller kommer han så over på wow2?
og min lille bruger købte det på en anden måde hvor der kun var wow1..
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
at du laver en fejl er ikke deres skyld.
Desuden skal du ikke bare lægge på fordi der er gået over 5 minutter. Jeg har skulle ringe til support før (Det var omkring mit internet) og vi plejer altid at vente cirka 30 minutter før vi får et svar.. Desuden ville det hjælpe hvis du gad at uddybe dine beskeder lidt mere. Jeg bliver forvirret af det du skriver, for intet af det giver mening. WoW er nemt at finde ud af. Hvis du har købt spillet i en butik skal du bare installere det og lave en account. Hvis du har købt det over nettet kan jeg forstille mig du bare skal downloade det, installere det og lave din account. Bruge de CD-Keys du har fået så du får adgang til WOTLK og TBC Hvis du vil være rar at skrive hvad dit problem præcist er lige nu, og hvor du sidder fast vil det være nemmere at hjælpe dig. Og en reminder. Imens du skriver hvor du sidder fast, lad være med at skrive kommentare til det (f.eks at det er dårligt, og at det skulle være Steam osv osv..)
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator
Ah. Nu giver det mere mening
![]() Simpelt. I starten skulle du have upraderet dine Account istedet for at "købe" en ny. Det er umuligt at få din karakter over på en anden account uden at betale for det. Der er noget som hedder et "Character Tranfer" hvor du betaler for at flytte den valgte karakter over til en ny account, Realm, eller begge dele. det koster 20 Euro (cirka 150 kr) Jeg kan se du har en Level 18. For at være ærlig er det ikke værd at betale 100 kr for. Mit forslag vil være at lave en ny karakter. F.eks af en anden klasse hvis du syntes Druid er kedeligt. Jeg vil med glæde hjælpe dig hvis du får problemer med questing etc, eller valg af klasse. Som det ser ud, kan du altså ikke få den fulde version af WoW på din første account (den hvor din level 18 er på) uden at betale for det. Sorry.
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Senior Medlem
ok tak har kontaktet dem så måske kan de hjælpe jeg er bare ledt sur over at skifte figur så mange gange..
håber at de retter det fordi hvad skal man da bruge 2 accounts på 1 account til? tror en lille bitte smule at det er fordi at de ville snyde en de burde lige advare en.. hvorfor er det også snart skole tid? ellers ville det ikke være noget problem men tak for hjælp.. ![]() men syntes nu at xbox live har meget bedre support det er dansk de svare hurtig og de giver en, en helt ny xbox 360 inden for 30 dage.. tror mere at wow penge gør til path og server..
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:38.

Linear Mode