|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Derfor! er din 500GB hardisk kun 458GB
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Banned
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: Nordjylland
Alder: 13
![]()
|
det er temlig svært at forklare og forstå, men laver lige et citat:
"What you see here is a differnece in scale, since manufactures report capacity as a Decimal gigabyte, which is defined as 1,000,000,000 bytes. But computer read everything as binary and a Binary gigabyte is defined as 1,073,741,824 bytes. So, the percentange difference between a decimal gigabyte and a binary gigabyte is 0.9313 percent. So, if a manufacture states a 300GB hard drive, do the calulation of 300 * 0.9313 = 279.39GiB, which is your actual usable storage." |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Game Freak!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Teknisk set mister man mere jo, men et eksempel på at du også har mere kan vises på denne måde.
Hvis jeg finder 20% - 1/5, fra 500 = Så har jeg 100, det trækker jeg fra = Det giver 400 Hvis jeg så finder 20% ud fra 550 = Så har jeg 110, Det trækker jeg fra = Det giver 440 Altså mister du mere, men har stadig mere i sidste ende. Og til starten af indlægget: Der er også software, som fylder, det tager også en smule af pladsen. ![]()
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:36.

, som vi gør i hovedregning...

Linear Mode