|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Ingen lyd
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Banned
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: Nordjylland
Alder: 13
![]()
|
Jeg har et stort problem med min computer, jeg var på ferie for en måneds tid siden, og da jeg kom hjem var der ingen lyd i højtalerne, og jeg har lavet en video så i kan se hvad der går galt:
EDIT: Det skal lige siges at jeg har 5.1 surround (Det orange stik, det sorte stik og det grønne stik sidder i mit lydkort, som det skal )Sidst redigeret af hjalte; 03-08-10 kl 10:50. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du forsøgt at fjerne din lydenhed samt tilhørende drivere, og derefter geninstalleret dem?
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
Har du noget som skruer lyden ned på? Med mig havde jeg heller ingen lyd, men efter nogle dage fandt jeg ud af at jeg kunne skrue op og ned på mit Keyboard, Og den knap der skruede ned for lyden sad fast imens den var trykket ind.
Prøv også at se om det er ledlingerne eller andet der kan være årsagen (snavs i højtaler eller et stik der er hivet lidt for hårdt i)
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||||||||||||
|
Banned
![]()
|
Citer:
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
![]()
|
Citer:
![]() Men grunden til at der er mange der ikke tror at de ikke har installeret drivere er fordi Windows 7 selv installere driverene hvis den kan finde de rigtige. Dette gør dog også at det er sværere lige at afinstallere eller redigere i sine drivere eftersom de ligger i Windows systemet og ikke i programmer eller andre steder hvor dine drivers pleger at ligge. Gå ind i lydindstillinger og se hvad dine lydkort drivere hedder, derefter søg på dem på nettet og find en installer for dine lyd drivere.
|
|
|
|
#7 (permalink) | ||||||||||||
|
Banned
![]()
|
Citer:
Er det sådan her: |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
Okay, det ser mærkeligt ud. Det kan faktisk godt være at du ikke har nogen lyddrivere, da lydenheden/erne ikke vises i videoen.
Prøv at højreklikke på "Computer" og tryk "Egenskaber". Tryk derefter på "Enhedshåndtering" ude i venstre sidebjælke. Under lydenheder eller lydkort(Kan ikk huske hvad det hedder), burde der stå hvad dit lydkort hedder.
|
|
|
#9 (permalink) | ||||||||||||
|
Banned
![]()
|
Citer:
![]() |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator
Hmm.. Ja det siger ikke så meget. :S
Er det en bærbar du bruger? Ellers burde en standard HD lyd-driver gerne passe til din lydenhed. Men hvis det er en bærbar, så fortæl mig lige hvilket mærke, samt modelnavn og nummer, så kan jeg hurtigt finde frem til nøjagtig den driver der som standard er installeret på din computer.
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:35.

)

Linear Mode