|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
swat 4 download?!
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det lyder som ulovligt måske os men jeg leder efter en "Installer" til swat 4 hvis det er muligt en af mine diske er gået i stykker. jeg har selvfølgelig en "serial kode" men om der var en installer til det?! kunne jeg godt tænke mig et link
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Tror godt man kan. Ligesom Photoshop, du behøves ikke CD'en, du skal bare have din serial. Så det vel lovligt nok.
Men vent lige til en anden der har lidt mere styr på det skriver.
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
Altså hvis producenten tilbyder deres kunder at downloade spillet så kan du selfølgelig bare downloade det der.
tvivler dog på at du kan downloade et spil som SWAT 4 over nettet, og aktivere det med en Serial Key. Du må prøve at se om du ikke kan ordne din disk. evt ved at rengøre den fra snavs (støv og fedt kan nemt sætte sig og gøre det umuligt for computeren at læse). eller spørg om en ven har en disk du kan låne.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
|
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2010
Alder: 14
![]()
|
tror ikke jeg må hjælpe med noget ulovligt... men ellers bliver det svært at hjælpe... nå: der er mange måder at hente en "installer" til dit spil... men noget bæ er at downloade torrent filerne... bittorrent er ikke noget for dig hvis du ønsker det skal være lovligt... og der er tit trojan på... (det er der på de fleste men bittorrent sørger få at du først kan se hvad du laver når den er færdig... så du kan ikke nå at se om der er virus på før du er færdig i modsætning til Winrar... (du kan prøve at finde en demo-version af dit spil... der plejer nemlig at være en "serial" så du unlocker hele spillet hvis du køber en serial... i dit tilfælde er det bare at gi den den gamle... jeg er dog ikke sikker på der virker... så ikke blive skuffet) prøv dig frem
![]() |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:30.

Linear Mode