|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Nyt Spil fra Valve - Alien Swarm
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Tjek det ud, og det er gratis
![]() News - Alien Swarm Game & Source SDK Release Coming Monday Pre-purchase Alien Swarm on Steam Sidst redigeret af MEO; 17-07-10 kl 07:49. Grund: Trailer |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
FEDT! det ser jeg meget frem til
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
samme her
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Fedt! Og så er det gratis.
![]()
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
|
Hey jeg tænkte på at når nu at alien swamp er udkommet, kunne vi ikke lige tage en test kamp? Spillet kan nemlig spilles sammen med andre online.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Undrede mig over hvornår sådan en tråd her ville blive oprettet
![]() Det er et fedt spil. Især fordi det er gratis. Der er masser af ting som man kan unlock og det er generalt bare fedt Teamwork online 3rd person shooter.Hvis man ikke i det mindste prøver det, går man glip af noget sjovt.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Spillede det med en ven, men blev skuffet pga. Boss-Fight, få Monstre, Nemt Hacking, troede der ville være mere udfordring i spillet, men generelt er det sjovt, vil klart give det 8/10
![]()
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
Jeg synes dog spillet var lidt svær at finde ud af. Men har også kun prøvet den engang. Så...
Men jeg må også sige at spillet er virkelig fed. Endelig et spil som kan slå counterstrike. Jeg håber så bare at jeg kan få mine venner til at spille det :P offtopic: Det var her jeg skrev min 1111 post :P
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 27-07-10 kl 17:13. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:30.

【ツ】
Linear Mode