|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
CS:S is dead!!
| Se Afstemnings Resultat: kan du lige den nye opdatering? | |||
| ja, den er god |
|
2 | 40.00% |
| nej, jeg hader den (skriv lige hvorfor?) |
|
2 | 40.00% |
| jeg kan godt lige det med trofæer og leaderboard men de burde lave et party system. |
|
3 | 60.00% |
| Multi valg Afstemning. Deltagere: 5. Du må ikke stemme i denne afstemning | |||
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej i ved nok alle at CS:S er næsten død på grund af den nye opdatering og ville lige vide hvad i syntes om den jeg syntes at det minder alt for meget om TF2 men har det taget effect på andre spil? f.eks gmod? det ved jeg ikke indnu men de burde helle fjene det nye de har addet og så måske lave et party system og bedre server browser.
![]()
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
er der kommet opdateringer til CS:S? nu har jeg jo heller ikke rigtig mulighed for at spille det med min bærbar så jeg ved ikke hvad jeg skal svare på det.
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
men næsten alle bærbare og pc'er kan køre CS:S.
![]()
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
ja men ikke min
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
det ser jo også ledt mere dødt ud i her sommerferien fordi at fordi at de fleste er på ferie f.eks der det ikke var sommerferie var der ca altid 5-10 af mine venner der spille det nu er det kun 1 eller 0.
men den er sommer ferie er kedelig fordi at der er igen af ens venner der er online måske skulle vi alle sammen her på snyd finde en dag hvor vi alle spille sammen måske i NTW gmod eller et andet spil.
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
Nu skal man huske på at CS åbnede op for et helt nyt koncept i gaming-verdenen.
CS er et "sportsligt" spil, hvilket holder det i live. Jeg har hørt mange klager over den nye opdatering, og synes da også selv at det er lidt irriterende, blandt andet pga. 66 tick opdateringen, hvilket gør at servere ikke kan køre med 100 tick. Derudover har jeg på diverse servere også været ude for en del lag, som hverken var latency eller hardware relateret, men simpelthen serveren som droppede indimellem, pga. den nye opdatering. Men som med enhver stor opdatering, vil der altid være fejl, som skal rettes løbende. Forandring fryder, og jeg tvivler stærkt på at det ikke er tilfældet med CSS.
|
![]() |
| Tags |
| cs:s |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:28.

Linear Mode