|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Gratis og sej spil-skærm-optager
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Banned
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: Nordjylland
Alder: 13
![]()
|
wegame.com bruger det selv.
Bruger det selv, det er bedre en fraps, men wegame kræver at man laver en bruger. Men det tager kun 2 min. Når du har åbnet det, skal du åbne spillet, virker i alle fuldskærmsspil, inc. photoshop. I spillet ser du en lille grøn firkant, og når den er der optager du IKKE, for at optager trykker du f6 og screenshot er f5 (ellers er det f7, jeg kan ikke huske det) Og når du trykker f6 forsvinder den grønne prik, så filmer du. Du kan optage i 'custom' format, eller du kan bruge half size eller full size(full size bruger meget cpu og spillet kan måske hakke) ![]() ' Jeg bruger full size for min pc er lynhurtig ![]() min ven har lavet en hvor han filmer med det PS: jeg har også lavet en film på youtube her (har lavet mange flere men de er ikke kommet ind i nu. Sidst redigeret af hjalte; 30-06-10 kl 12:45. |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap af 2 brugere til hjalte | lundahl (30-06-10), simon.snyd (30-06-10) |
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
uh... meget god program, dog er der et problem. Jeg kan ikke optage lyd. (ja der står i indstillingerne at man godt kan, men det gør den bare ikke. Ja, jeg har sat "optagelseslyden" til stereo).
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | ||||||||||||
|
Banned
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: Nordjylland
![]()
|
Citer:
![]() |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]()
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Tja... i det mindste optager du lyd, man kan jo altid ændre synkroniseringen i en video redigeringsprogram.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu hvor i snakker om lyd, kender jeg faktisk et godt lydredigerings/lysoptage program
Audacity: Free Audio Editor and Recorder
|
|
|
#9 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
![]()
|
Citer:
![]()
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:27.

Linear Mode