|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
åbne nogen porte så jeg kan spille sammen i gmod
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
er der nogen der kan gøre så jeg kan spille sammen i gmod uden at den siger at serveren ikke redigere vi bruger teamviewer og jeg har hørt noget med at man skal åbne sine router porte.
tak på forhånd ![]() måske skulle i lave en guide her på snyd der er masser der gerne ville spille sammen med deres venner i gmod. ![]()
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Det afhænger meget af hvilken router du. Jeg vil dog fraråde dig at rode med det selv, hvis du ikke er helt fortrolig med port forwarding. Det ville nok være smartest hvis en forælder - eller en i din omgangskreds med viden indenfor det, gjorde det for dig. Jeg synes at PortForward.com - Port Forwarding Guides Listed by Manufacturer and Model er en fremragende god hjemmeside, når det gælder port forwarding - og så vidt jeg ved er det portene fra 2700 til 27050 der skal åbnes. En midlertidig løsning ville nok være at finde en tom server og spille på den. Jeg flytter tråden til PC. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jul 2010
![]()
|
Hej
Du kunne også prøve med programet "Hamachi". Det er et program som laver "LAN" over internettet. Her er linket: Download Hamachi 1.0.1.5 - FileHippo.com (Det er den gamle version linket føre til, og det er den i SKAL downloade) |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:22.

Linear Mode