|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
The Sims 3 problem!!!
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jun 2010
![]()
|
Jeg har for et par måneder siden købt en ny pc, med win7 64bit, 8 GB DDR3 ram, 1 GB grafik kort osv ... det gjorde jeg fordi mit sims 3 spil fuckede på min gamle gamer pc, med XP..
Desværre er det SLET ikke blevet bedre, kun værre.. Problemet: jeg kan sagtens starte spillet, MEN jeg kan ikke installere brugerindhold fra EA's egen store. Den viser, at den har hentet en fil, ex. et møbel eller tøj.. men lige så snart jeg vil installerer så forsvinder filen. hvis jeg derimod tager alle filerne fra min gamle pc, og flytter dem til den nye, så virker det.. MEN det er mit mindste problem.. Når jeg går ind i spillet går der mellem 5 - 30 min. så crasher det!! Billedet bliver sløret/helt utydeligt og lyden fucker "EEEEEZZZ" og HELE computeren fryser, så jeg er nødt til at slukke på stikkontakten, jeg kan ikke engang slukke ved at holde sluk-knappen inde!! Jeg har afinstalleret og installeret igen, jeg har skrevet til EA, men de svarer ikke. Det skal lige siges, at når man første gang starter spillet efter installation, så kommer der en melding om, at den ikke genkender mit grafik kort, så det har jeg også opdateret.. Intet hjælper.. Har prøvet, at nedsætte grafikken i spillet, INGEN NYTTE. Hvad i alverden skal jeg gøre?? |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sims 3 er ikke kompatibilitet med Win 7, så du skal ind og gøre så Sim 3 er kompatibilitet med enten Vista SP 1 eller XP SP 2, det kan du gøre ved at højreklikke på spillets ikon og vælger Egenskaber -> kompatibilitet -> sæt flueben ved "Kør dette program i kompatibilitettilstand for:" Så vælger du et og klikker Anvend og så Ok.
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
er det ikke ledt sygt at købe en stærk pc bare fordi at du skal spille sims 3 det kræver altså ikke så meget at køre. men det er jo et spil fra EA der er altid fejl i EA's spil sådan er det jeg kender ikke et eneste spil til min pc fra EA som virker findt uden problemer f.eks BF i fremtiden der siger den at jeg skal downloade en ny opdaterer ning når
jeg så downloader den og siger install siger den at jeg har den nyeste version men i spillet siger den at jeg har en gammel version der er også masser fejl i mit BF 2 spil. lad være med at købe spil fra EA vis de er til pc.. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Jeg kan huske f.eks at Empire: Total War kom ud lige efter Nvidia havde udgivet en ny driver. Dvs alle med den nye opdateringer crashede konstant. Bad Luck. Der er ikke mere at sige. |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: May 2009
Sted: KBH
Alder: 17
![]()
|
Citer:
Vil dog ikke mene at det er helt rigtigt: har aldrig haft problemer med BF 2 eller BF BC 2 har dog haft en lang række problemer med Call of duty (som der ingen support er til) ![]() tror ikke man kan sig noget generalt |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Citer:
Alle spil har fejl og self. har EA markeder der finder på og laver spillene da også fejl i deres spil. EA laver ik' selv spillene de retter bare fejlene og masse producer spillene ud i verden. Derfor er det ik' EA's skyld hvis dem der finder på spillene laver fejl. Men, det er EA's skyld at de ik' retter fejlene. Men, det gør de værd dag , og de får breve, mails, facebook beskeder osv. om fejlene. Der er så mange så de nok ik' kan nå at rette alle fejlene.
|
|
![]() |
| Tags |
| the sims 3 |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:21.

Linear Mode