|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
mit internet er dumt
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
som titlen siger flipper mit net ud. jeg kan ikke gå ind på ret mange hjemmesider. over halvdelen af min bogmærker kan jeg ikke gå ind på. (sjovt nok er snyd.dk, facebook og youtube dem jeg kan gå ind på) hvis jeg f.eks prøver at gå ind på kongregate så går der først pænt lang tid, også siger den
"Ups! Google Chrome kunne ikke finde Kongregate: Play free games online Prøv at genindlæse: www. kongregate. com Yderligere forslag: Gå til en cachelagret kopi af www. kongregate. com" det sker også når jeg bruger Mozilla Firefox og IE. så det er udelukket at bruge dem istedetdet samme sker ved mange andre. er der nogen måde at fikse det på? lagde lige mærke til at jeg heller ikke kan gå ind på min hotmail ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I har vel ikke Telenor(Tidligere Cybercity) som internetudbyder?
Der var også problemer med nettet hjemme hos os i går. Er ikke hjemme lige nu, så ved ik om problemet stadig er der. Men der var en del hjemmesider som vi ikke kunne benytte os af.
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]()
|
naah det var sikkert en fejl ved netværket. alt er vist i orden nu. men det var da pudsigt at det var facebook youtube og snyd.dk jeg kun kunne gå ind på
|
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]()
|
køb en linksys. de er squ gode
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:20.

så det er udelukket at bruge dem istedet

Linear Mode