|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Hvordan kan man recovery en acer aspire 5050
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Banned
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: Nordjylland
Alder: 13
![]()
|
Hej.
Jeg har en gammel acer asprie fifty fifty(5050) ![]() Den er efterhånden meget gammel og laaaaaaangsom. Så jeg har taget backop af alting på cd. Men nu skal jeg så recovery den, det skal lige siges at jeg også har ubuntu, så jeg vil også lige vide om det bliver slettet eller ej. Jeg ved godt at man recovery'er den ved at tænde den og så trykke på f8 eller f3 eller lignende. Men jeg kan ikke finde noget om det, jeg kan vælge at gendanne systemet fra en backup, på en cd eller usb-pind, eller så kan jeg vælge at gendanne fra et bestemt tidpunkt, men det er kun fks hvis man nu slettede et program i sidste uge, men det er ikke langt nok tilbage. Nogen der ved hvad jeg skal gøre? EDIT: Kom nu der må være nogen der ved det! Sidst redigeret af hjalte; 20-06-10 kl 10:09. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Øhm... du vil da vel lave en recovery?
Ja, ubuntu forsvinder og du får din windows tilbage igen. Det du skal gøre er at gendanne systemet fra CD også burde der være en guide til de forskellige ting.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||||||||||||
|
Banned
![]()
|
Citer:
Jeg vil skide på Linux, det var kun for sjov at jeg installerede det der på, jeg skulle prøve det nye... Tak for hjælpen |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
![]()
|
1. Sluk din computer.
2. Tænd den, og hold den knap du skal holde inde når du vil formatere din PC. Dette står i manualen eller i dit motherboard som du også kun kan komme ind i ved holde en knap inde som du også finder i din manual (Hvis du ikke ved det). 3. Nu loader den din disk og godkender om den er lovlig 4. Den spøger hvad du vil gøre, f.eks. lave 2 styresystemer, formatere eller noget i backup stilen 5. Du vælger sælfølelig formaterings funktionen og den loader nu din disk igen 6. Nu spøger den hvilket "drive" du vil installere din windows på. Vælg så det "drive" dit Ubuntu styresystem er installeret 7. Den spøger dig om du er sikker og at du sletter alt og sådan noget. Du klikker så ja, ja også videre til alle spøgesmålene. 8. Så spøger den hvor hurtigt den skal installere og hvilket format du skal installere det i. Du vælger efter dit behov ![]() 9. Nu installere den dit Windows og genstarter SELV når den er færdig 10. Nu har den installeret din Windows disk og mangler bare og installere de generele programmer, billeder, ikoner osv. Du er færdig og alt er slettet. Som du har gjort på forhånd (Som er meget smart af dig ) skal du ALTID tage en backup hvis noget går galt. Så computeren ikke står uden styresystem eller er fyldt med fejl.Håber det hjalp. Ellers skriv lige tilbage ![]()
|
|
|
|
#7 (permalink) | ||||||||||||
|
Banned
![]()
|
Citer:
Man plejer jo bare at kunne tage en recovery ved at trykke på en f-tast |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
![]()
|
Du skal have din CD. Ellers må du bruge Ubuntu igen?
![]()
|
|
|
|
#10 (permalink) | ||||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Nov 2008
![]()
|
Citer:
)
|
|
![]() |
| Tags |
| acer, aspire, langsom, recovery |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:19.

- Soya.

【ツ】

) skal du ALTID tage en backup hvis noget går galt. Så computeren ikke står uden styresystem eller er fyldt med fejl.

Linear Mode