Snydekoder fra A-Z

Gå Tillbage   Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil > Spil & Computer Snak > PC

PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt

Hvordan kan man recovery en acer aspire 5050

Svar

Tråd værktøjer Forskellige visnings metoder
Gammel 25-07-10, 21:26   #21 (permalink)
Banned

Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: Nordjylland
Alder: 13
hjalte ligger på 0 i omdømme
Points: 1,584, Level: 22 Points: 1,584, Level: 22 Points: 1,584, Level: 22
Level up: 84% Level up: 84% Level up: 84%
Aktivitet: 0% Aktivitet: 0% Aktivitet: 0%
Standard

Citer:
Originalt skrevet af lundahl Se Indlæg
Bordet fanger, når noget ligger på nettet, ligger det der stadig selvom man har slettet det. Det er ligesom på på din computer, du kan finde alt selvom du har lagt det i papirkurven. Hackere kan heller ikke, når de prøver så kan de kun skjule filen ikke fjerne den helt.

Nettet kan simpelthen ikke fjernes, de går bare ind i SnydAdmin's server, webhotel eller database (Hvad du nu vil kalde den) og finder filerne.

SnydAdmin er også imod dette, tror ikke han vil have at det bliver en ulovligt site. Så når du ligger noget ulovligt ud, så bryder du faktisk snyd.dk's regler.
Faktisks så kan man godt få slettede filer tilbage fra papirkurven, har set det i et eller andet blad, det er ligesom hvis man gendanner sin pc til et tidligere tidspunkt. Men bare så det kun er filerne der bliver gendannet, og alting bliver som det plejer

Sidst redigeret af hjalte; 25-07-10 kl 21:27. Grund: stavefejl
hjalte er offline   Citer
Gammel 26-07-10, 01:34   #22 (permalink)
Moderator

Soyaman's Avatar

Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Albertslund
Soyaman er en populær bruger
Send en besked via Skype™ til Soyaman
Standard

Ja. Der vil altid være et spor af filer der er kommet ud på nettet. Det er derfor man ikke skal udgive ting som er private på internettet.

Anyhow. Kan vi komme tilbage til emnet ?

There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne
Soyaman er offline   Citer
Gammel 01-09-10, 20:57   #23 (permalink)
Er ny på snyd.dk

Medlem siden d.: Sep 2010
Behnam har fået meget lidt i omdømme - er måske noob
Points: 12, Level: 1 Points: 12, Level: 1 Points: 12, Level: 1
Level up: 23% Level up: 23% Level up: 23%
Standard

Jeg har selv en acer aspire 5050 (eller havde, den døde stille hen i sidste måned :'(...) Dog har jeg et svar på dit recovery problem. Og nej, rigtigt der kommer ingen windows cd med computeren... Du skal lave den selv! Hvis du ikke laver den kan du altid lave recovery fra harddisken (medmindre du har fjernet programmet eRecovery som var på computeren fra starten) Sådan gør du:
1A. Slukker computeren
1B. Tænder computeren
2. Venter på acer logoet. Det sec den kommer frem skal du klikke 'ALT' tasten sammen med 'F10' sammen 5 gange! (ALT+F10, ALT+F10, ALT+F10, ALT+F10, ALT+F10)
Nu skulle der gerne poppe en acer eRecovery skærm frem. Klik dig ned på 'system fabrik gendannelse' Denne proces sletter ALT på harddisken og geninstallere windows som om computeren var nykøbt. Følg guiden og så skulle computeren gene være frisk igen (har selv gjort det flere gange)

Held og lykke!
Behnam er offline   Citer
Gammel 04-09-10, 10:37   #24 (permalink)
Banned

Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: Nordjylland
Alder: 13
hjalte ligger på 0 i omdømme
Points: 1,584, Level: 22 Points: 1,584, Level: 22 Points: 1,584, Level: 22
Level up: 84% Level up: 84% Level up: 84%
Thumbs up

Citer:
Originalt skrevet af Behnam Se Indlæg
Jeg har selv en acer aspire 5050 (eller havde, den døde stille hen i sidste måned :'(...) Dog har jeg et svar på dit recovery problem. Og nej, rigtigt der kommer ingen windows cd med computeren... Du skal lave den selv! Hvis du ikke laver den kan du altid lave recovery fra harddisken (medmindre du har fjernet programmet eRecovery som var på computeren fra starten) Sådan gør du:
1A. Slukker computeren
1B. Tænder computeren
2. Venter på acer logoet. Det sec den kommer frem skal du klikke 'ALT' tasten sammen med 'F10' sammen 5 gange! (ALT+F10, ALT+F10, ALT+F10, ALT+F10, ALT+F10)
Nu skulle der gerne poppe en acer eRecovery skærm frem. Klik dig ned på 'system fabrik gendannelse' Denne proces sletter ALT på harddisken og geninstallere windows som om computeren var nykøbt. Følg guiden og så skulle computeren gene være frisk igen (har selv gjort det flere gange)

Held og lykke!
Da jeg er over hos min far, og xomputeren stor hos min mor kan jeg ikke gøre det på den LIGE NU.
Men min storebrors acer aspire 5050 (ja han har også en) kunne godt trænge, og det virker
JAAAAAAAAAAAAAA.
TUSIND TAK
(selv om man er stoppet kan man da svare for at være venlig)
hjalte er offline   Citer
Svar

Tags
acer, aspire, langsom, recovery

Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Tråd værktøjer
Forskellige visnings metoder

Regler for brug
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke skrive svar
Du må ikke sende vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML koden er Fra
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are Fra

Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:19.