|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Valve's overraskelse
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Den største skuffelse ved årets E3 var at Valve valgte at aflyse deres pressemøde.
Men så kom de til Playstations presse fremvisning ![]() Og deres overraskelse var | v Daily Pixels: E3 2010 - Portal 2 annonceret - Pixel.tv |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg blev skuffet da jeg så dette tidligere idag :/
Havde håbet på at vi ville høre om et nyt spil som vi ikke havde forventet, Source Engine 2.0, eller noget lignende.
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
man kan faktisk se traileren til det, via steam.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Source Engine har holdt i 6 år, og er derfor også en af de engines som har holdt i længst. Source Engine 2.0 er dog så snildt på vej, og man bør forvente at Half-Life 2: Episode 3 kører på det, ifølge rygterne.
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke en særlig god sammenligning men jeg synes selv at Unreal Engine og Source Engine minder meget om hinanden, de laver ikke nye engines for hvert spil de udgiver men de laver opgraderinger på deres engine hvis det er nødvendigt... Ser ikke hvorfor Source Engine skulle være outdated, L4D2 som næsten lige er blevet udgivet kører på Source Engine og grafik mæssigt er det spil flot.....
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:18.

Linear Mode