|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
[INDEKS] VAC banned uden grund?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Nov 2008
![]()
|
Hej alle jeg har et lille problem her...
Det er fordi at en ven på steam har skrevet at han vil banne mig over steam (VAC) og jeg synes det stod med grønt skrift og han hedder **community admin** og jeg kender ham han er 11. så ved i om det er rigtig? eller er det bare en spøg? hjælp mig jeg er lidt bekymret. ![]()
Sidst redigeret af quake112; 16-06-10 kl 14:21. Grund: begrund af stave fejl |
|||||||||||
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Han kan ikke VAC banne dig. Det er kun Valve der kan VAC banne folk, og han arbejder nok ikke for Valve når han kun er 11
![]() Og det der med grøn skrift... Bare skriv /me og så det du vil skrive :P Men det er kun hvis man spiller det er med grøn skrift ![]() Hvis man ikke spiller er skriften blå ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
VAC (Valve Anti Cheat) fungerer automatisk, ingen kan banne dig ud over selve VAC og ingen kan reporte dig da VAC er fuld automatisk... Hvis du på noget tidspunkt har cheated skal du nok være bekymret men hvis ikke bliver du ikke banned... VAC laver ingen false positives, hvis du får et VAC ban så har du eller en anden cheated på din account...
Sidst redigeret af ShadowHMF; 16-06-10 kl 15:43. |
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:12.

det stod med grønt skrift og han hedder **community admin** og jeg kender ham han er 11. så ved i om det er rigtig? eller er det bare en spøg? hjælp mig jeg er lidt bekymret. 

Luk venlist denne tråd
Linear Mode