|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Steam Special Tilbud
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej alle sammen.
Jeg har besluttet at lave en tråd om Steam tilbud. Jeg vil opdatere tråden hver gang tilbudet ændrer sig, eller forsvinder ![]() BEMÆRK: Disse spil KRÆVER en Steam Account. Give & Get sale! I det næste stykke tid vil der være Give & Get sale. Du kan købe diverse spil til en billig penge, samt bundles til en billig penge. F.eks Left 4 Dead 2. 24,99€ for 6 stk -75% off per spil Give & Get Special Sale Tak til Lundahl for opdateringen ![]() Sidst redigeret af Soyaman; 26-11-10 kl 12:49. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
Super! Sad faktisk med en lignende idé, efter at have set nogle indlæg på Steams officielle forum, hvor folk samler alle gratis spil/tilbud.
Hvis du ønsker det, kan jeg hjælpe med at opdatere listen, i tilfælde af at du misser nogle ![]() Holder jævnligt øje med Nyheder og spil på Steam, flere gange om dagen. Er stille og roligt blevet en vane at jeg kigger efter nyheder på Steam mindst en gang i timen(cirka) ![]()
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Eversion
Indie - Udgivet: 7 juni 2010 -10% - 3.59€ normal pris 3.99€ Save 10% on eversion on Steam Numen: Contest of Heroes -10% - 17.99€ normal pris 19.99€ Rollespil (RPG) - Udgivet: 3 juni 2010 Save 10% on Numen: Contest of Heroes on Steam ![]() |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Medlem
D2D har også massere gange nogen gode tilbud men jeg ved ikke helt om man kan stole på dem og om man kan downloade spillet igen vis man sletter det.
|
|
![]() |
| Tags |
| steam, tilbud |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:12.

【ツ】

Linear Mode