|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Sims 3 Problem starter ikke???
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Dec 2009
![]()
|
Hej.
jeg lige købt ny computer med windows 7 64 bit og har lige instaleret alle sims 3 spil og når den starter op siger den: spillet kunne ikke startes - fejl under initiallisering 0x065d0274 Mvh - Kasper |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har søgt lidt på google, og mange vejleder folk til at slette spillet, derefter manuelt slette alle mapper og filer der har med Sims 3 som skulle forblive, og til sidst redigere i registreringsdatabasen.
Dette kan godt være besværligt, og det kan også være farligt for en uerfaren bruger at rode med registreringsdatabasen. Derfor vil jeg råde dig til at lade mig hjælpe dig ved hjælp af et program der hedder "TeamViewer". Det er et fjernstyringsprogram. Programmet lader mig se alt hvad der foregår på din skærm, samt tillader mig at overtage styring af din mus og tastatur. Derved kan jeg udføre ovenstående trin, så du slipper for at skulle være usikker omkring noget. Og ja, jeg har erfaring med benyttelse af registreringsdatabasen. Programmet kan hentes her: TeamViewer - Free Remote Access and Remote Desktop Sharing over the Internet Skriv venligst tilbage i denne tråd hvis du ønsker hjælp igennem TeamViewer.
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kasper, jeg har tilføjet dig til MSN.
Din MSN adresse er den samme som den du har brugt til at registrere dig med, her på forummet, ik?
|
|
|
#8 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Dec 2009
![]()
|
Citer:
![]() |
||||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:11.

Linear Mode