|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Afspille fra HD DVD drev og ikke blueray drev
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ok, det her spørgsmål kan godt være lidt svært, men nu prøver jeg.
Jeg har købt et bærbar som kan afspille blueray. Hvilket er fin nok. Dog er problemet at hver gang jeg sætter en CD eller en DVD, så vil den ikke afspille det. Jeg tror det er fordi at den bruger blueray drevet til at åbne CD og DVD. (hvilket blueray måske ikke kan åbne). Derfor vil jeg gerne have at CD og DVD´erne åbnes fra mit andet CD og DVD drev. Altså korte af det lange er. Hvordan åbner jeg mine CD´er el. DVD´er fra min CD/DVD drev (drev F) og ikke blueray drevet (drev E). (altså jeg har 2 drev). Jeg har prøvet at google det, men min googlefu er ikke med mig idag. Har dog prøvet at deaktivere blueray drevet, men det fungerede ikke.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
er der ikke 2 knapper på din maskine til at åbne DVDeren og en anden til Blu-Rayeren ?
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En bærbar computer med 2 CD-drev? Det har jeg aldrig set før..
Jeg har en bærbar med BluRay drev, og den kan åbne både CD, DVD og BluRay skiver. Synes det lyder som et mærkeligt problem. Prøv at spørg der hvor du har købt den.
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Jeg fandt ud af "fejlen".
Af en eller anden grund så var der en virtuel driver installeret. (og jeg VED at jeg slettede den, men åbentbart ikke ?). (tror jeg skal lave en lille tjek på min computer). Og dog, så kan jeg stadigvæk ikke afspille brænde CD´er. Jeg havde nemlig brændt ubuntu, men computeren siger at der er ingenting i. :/
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:11.

Linear Mode