|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Steam error
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Min pc popper op med :
FEJL Steam.exe (main exception): ERROR: delete of steam.exe failed, Win32 Error 5 ”adgang nægtet” Simon.snyd : det eneste jeg kan trykke er .O.K. __________________________________________________ _________________________ ANDEN GANG JEG PRØVER: Running steam in windows compatibility mode is not recommended. Please remove any windows compatibility settings for all users under fille properties for steam.exe and restart steam. Press ‘cancel’ to permanently ignore this warning and continue Simon.snyd : det eneste jeg kan trykke er : .O.k. og annuller __________________________________________________ _________________________
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Kan du lave et screenshot (skærmbillede)?
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]()
|
prøv at højre klikke på steam ikonet og så klik enskaber . Så klik på kombatibel eller sådan noget. Fandt lige et billede med det
. Ellers så prøv at højre klikke på det og klik på "Run as admin..." eller sådan noget. Ellers prøv at gøre sådan så steam køre på alle computere. Jeg kan godt komme med en bedre forklaring men skal skynde mig ud af døren.Håber det hjalp!
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]()
|
Ja du kan måske have ret
![]() Men det er måske ikke det første han har lyst til eftersom han sletter alle sine spil + "Steam"
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke nødvendigvis. Han kan blot tage en kopi af den mappe der hedder "steamapps" som ligger inde i Steam-mappen, og lægge kopien på en ekstern enhed, eller en anden placering på computeren. Derefter kan han slette og geninstallere Steam, og lægge mappen "steamapps" tilbage i Steam-mappen, hvorved alle spil efterfølgende vil være installeret igen.
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
Afinstaller steam slet alle dine steam mapper og så geninstaller |
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Det er netop derfor jeg sagde at han blot kunne lave en kopi af den mappe, og så geninstallere Steam. PS: Mange Steam fejl kan rettes blot ved at fjerne nogle filer i Steam mappen, så som ClientRegistry.blob, osv. DOG IKKE STEAM.EXE! Derefter kan man åbne Steam.exe, og så vil den opdatere og installere alle de filer du har slettet, og ofte rette fejlen.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:09.

Linear Mode