|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
battlefield 2142?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
når jeg skal til at spille online i BF 2142 så siger den at jeg skal opdatere spillet når jeg så downloader den og installere det siger den at jeg allerede har en nyere opdatering og nogen gange siger den at jeg skal bruge noget der heder EA (download et landet) og så skulle den opdatere det auto men det sker intet altså ikke køb spil fra EA
![]() det tar også mega lang tid at loade en lille bane i BF2 og i ARMA 2 hvor der kun er 2 maps fordi at map'en er så stor der tar det kun 1 min.
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
jeg tror bare at det er EA der er dårlige spil lavere.
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
Det er ikke selve EA som udvikler spil. De udgiver spil.
Det er DICE, som ejes af EA, som udvikler Battlefield serien. EA udgiver blot spillene og opdateringerne.
|
| Skulderklap til Taizun af: | lundahl (16-07-10) |
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator
Jeg har også tit haft problemer med BF 2142. Det var lidt af en fejl at lave sådan et spil.
Men mht opdateringerne så skulle du downloade det fra hjemmesiden du kommer ind på når den siger der mangler en opdatering. Du skal så finde den nyeste patch til BF2142 og installere den og se hvad der sker. Det er også lidt dumt at sige man ikke skal købe spil fra EA for de har faktisk lavet mange gode spil. f.eks Need For Speed, Sims, Mass Effect og Battlefield serien. Hvis der er nogen du ikke skal købe spil fra så er det SEGA. De har det med at røvrende folk konstant.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:05.

Linear Mode