|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
GTA4 :pc multiplayer problemer
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Banned
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: Nordjylland
Alder: 13
![]()
|
Hej jeg har et problem med gta4, jeg har skrevet en tråd magen til for noget tid siden, men fik ingen svar.
Jeg har gta 4 til . Og det virker fint, bortset fra når jeg skal spille online. Hvis jeg joiner andres spil står der tit at jeg enten blev; disconnectet, min ping var høj, eller min router/NAT er strick.Jeg kan nogle gange spille online, men ellers er jeg nød til at lave mit ejet spil og der er ikke så mange der joiner. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hvad skal/kan jeg gøre????? |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Alder: 14
![]()
|
prøv at tjekke om der er noget i vejen med dit internet eller din router. hvis du kun har problemer med online i gta iv, og det virker fint i andre spil, så prøv følgende:
at aktivere UPnP (fordi den skriver noget om NAT). for at gøre det skal du logge ind på din router ved at skrive din ip adresse i din adresse bar/url bar som den også kaldes, og så redigere det der inde. hvis det heller ikke virker, så prøv at rod lidt mere rundt i din router's indstillinger for ting som kunne blokere din internet forbindese. også prøv at se om din firewall eller dit anti-virus program blokerer for din internet forbindelse. hvis intet ser ud til at virke, så prøv at kontakte din internetudbyder . mere kan jeg ikke hjælpe dig.
Sidst redigeret af Adolf Bieber; 15-05-10 kl 21:06. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det kan være at du har en router, anti-virus etc eller noget som blokerer internet forbindelsen til andre folks servere
![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | ||||||||||||
|
Banned
![]()
|
Citer:
![]() |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||||||||||||
|
Banned
![]()
|
Citer:
![]() PS jeg skal lige prøve det du skirver, men hvor ser man sin IP adrasse ![]() |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | ||||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Alder: 14
![]()
|
Citer:
![]() skriv igen, hvis det ikke løser problemerne. også, hvad er din internetforbindelse? du kan tjekke den her Speedtest.net - The Global Broadband Speed Test måske er dit internet for langsomt, hvilket gør at i ryger ud.
Sidst redigeret af Adolf Bieber; 16-05-10 kl 13:01. |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | ||||||||||||
|
Banned
![]()
|
Citer:
Øhh vores internet er 5 mbits, men den der ip adresse kan jeg ikke finde ud af. Jeg kopier min ip og sætter ind i min browser (google crome, men har også prøvet firefox og ie) og så siger den bare at den ikke kan finde siden. Jeg gør sikkert noget forkert ikke? ![]() |
||||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:04.

. Og det virker fint, bortset fra når jeg skal spille online. Hvis jeg joiner andres spil står der tit at jeg enten blev; disconnectet, min ping var høj, eller min router/NAT er strick.
og der er ikke så mange der joiner. 

. mere kan jeg ikke hjælpe dig.

Linear Mode