|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
!!Hjælp!!
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Sep 2008
![]()
|
Ville lige høre om der var nogen der havde erfaringer med at koble to Xbox 360´er til det samme net. Jeg har koblet et Ethernet stik fra mit bredbånds modem til en router som så er koblet sammen med to Xbox 360´er med Ethernet kabler. Jeg havde ingen problemer med at opsætte live og alt det der ( Den 2. xbox 360´er er på live sammen med min 1.) Men problemet er at når min lillebror så vil invitere mig til et Xbox live party og jeg prøver at joine, så siger den bare "can´t connect to Xbox live party, og det samme sker når jeg prøver at invite ham til et spil eller party.. (tro mig har prøvet flere gange) Og har prøvet og se om det var mit netværk der var noget i vejen med, men når jeg så invitere nogle andre xbox live venner, melder den ingen fejl.
På forhånd tak ![]() ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Puha ;D nogle gange fejler microsofts part mode. skriv venligst til support eller tjek lige det her link ud
Connect to Xbox LIVE with a Modem: Xbox 360 | Xbox Support Citer:
![]() Sidst redigeret af @nugat@; 14-05-10 kl 08:50. |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
hvis det er sådan hver gang burde du næsten selv prøve at ordne problemet før du poster
![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
siger jeg heller ikke
det er bare en forslag ^^
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:04.

Linear Mode