|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
SATA harddisk 1.5 TB
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: May 2009
Sted: KBH
Alder: 17
![]()
|
hej jeg har lige købt en ny harddisk som jeg har tilføjet.
jeg sluttede SATA kablet fra harddisken til motherbordet (i en indgang der hedder SATA 2) og så selvfølgelig et strøm kabel men da jeg åbnede computeren var den ikke under "computer" og den skriver heller ikke "har fundet ny hardware". men jeg kan godt finde den under enhedshåndtering. WD Caviar Green WD15EARS tilbud | Køb Intern harddisk fragtfrit og til billig pris |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Prøv at vent med at sætte stikket i.
Sæt først strømmen til harddisken også sæt usben i. Når du så har gjort det, så se om der kommer en lyd fra harddisken, (der plejer at komme en lyd hvis den kører). Hvis der kommer lyd så prøv at vent til den kommer. Nogle gange tager det 1 minut eller sådan noget, før "Ny driver er fundet" kommer.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:04.

Linear Mode