|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Jeg har lavet et program der tar billeder af skærmen!
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Tjaaa. Jeg kedede mig meget, så jeg gik igang med at lave en ny version. Nu kommer den ikke op som et vindue, men som et ikon nede i din bjælke. Du højreklikker på den og klikker på "Capture".
Download Link
Vind 1 måneds Sputnik(TV2) Sidst redigeret af lundahl; 21-01-12 kl 15:34. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvordan lave du det?
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Altså... du ved godt at man kan trykke på "print screen" eller "prt sc"... hvad er forskellen?
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
jeg ville gætte at forskellen er at man ikke behøvre Paint for at gemme det ?
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]()
|
Ja nemlig! og så ja ... Så er det meget nemmere
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Alder: 14
![]()
|
ved ik helt med det der om det er nemmere, ved dit program skal man jo ind i programmet først og tage screenshot, og så gemmer den det, men hvis man bruger ptrsc metoden, skal man så ind i paint for at gemme det. så i begge tilfælde skal man ind i et program, så jeg kan ikke helt se hvordan at have et andet program til det vil gøre det lettere.
men ret mig endelig hvis noget af det jeg har sagt er forkert, da jeg ik prøver at være en "smartass" eller noget.
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
At skulle brugte Print Screen knappen, for derefter at sætte billedet ind i Paint og gemme det, tager nok 20x så lang tid som det tager med dette program. Du åbner blot programmet, trykke på "Capture" og så gemmer den billedet automatisk, alt sammen på et split-sekund. Men hvis man hellere vil rode rundt med at skulle gemme det manuelt, stopper jeg ikke nogen fra at gøre det.
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator
jeg kunne forstille mig det ville være fedt hvis der var en lille bar oppe i hjørnet eller en "key-bind" det aktiverede "Screenshot" funktionen. og så at programmet startede op når ens computer startede så man ikke behøver trykke på alt muligt for at tage et screenshot.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]()
|
Det er muligt og tak for ideen. Vil laver sådan et
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:02.

Linear Mode