|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
det kunne være fedt vis også snyd.dk også var et program
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det kunne være fedt vis der kom et program af snyd.dk man kunne downloade og så chatte in-game og maget mere
![]()
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
Vi forsøger blot at holde os til det vi er gode til
Kunne nok være en lækker detalje med sådan noget, men hellere bruge noget mere anerkendt, som fx. Steam hvor man kan chatte sammen ingame og holde styr på sine kontakter.Hvis Snyd skulle til at bruge tid på at opbygge sådan et system som allerede findes, ville tiden blive taget fra snydekoderne/spilanmeldelser og det er vi ikke rigtig tjent med ![]()
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
ja det ved jeg men hvorfor kan jeg ikke joine chat rum? den siger af navnet er forkert
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Det siger den faktisk også ved min, gætter på vi ikke er helt registreret i serveren, og så kan den ikke finde vores navn. Håber SnydAdmin får fikset dette.
Hygge!
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||
|
Forum Bossen
Citer:
Citer:
Er ikke helt sikker på hvad i har problemer med. Når jeg tester finder den fint ens navn.
|
|
![]() |
| Tags |
| steam og snyd |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:50.

【ツ】

Linear Mode