|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Spillet vender den forkerte vej?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
![]()
|
Hej snydere
![]() Jeg står overfor et rimelig mærkeligt problem. Normalt er det sådan, at hvis du skriver i et felt, er det det felt, der er fremhævet mest. Altså der ligger i første lag ud imod brugeren. Mit garry's mod har idag vendt sig :O?? Så når jeg skriver i et felt er det gemt inde bag de andre.. Jeg kan lige vise jer et screenshot hvor jeg prøver på at ændre spray logo. Som i kan se er det i baggrunden i stedet for forgrunden;S Billede: http://screenshot.xfire.com/s/95950909-4.jpg Er der nogen der har NOGEN som helst anelse om hvad fa'en jeg kan gøre for at få det fikset? Jeg ville meget gerne google det, men hvad skal man søge på :O? |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Citer:
Efter afinstallasionen så prøv at kør uden konsolen. Citer:
Men vent lige med alt dette før du har fået andre svar!
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
![]()
|
Arbejder lige pt. på at få geninstalleret steam. Den er ved at downloade garry's mod igen
![]() Mht til alle de filer der mangler, tror du det er muligt at downloade dem separat? Og konsollen..hvordan skulle det hjælpe at køre uden den ? Den er jo altid "åben", men bare ikke synlig før man skriver -console i startindstillinger? |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| garry, garry's mod |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:48.

Linear Mode