|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
til dem der vil lave en map
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej se den her video her kan du se hvordan du laver en map til CSS har selv lavet den
der er masser af folk der spørger om hvordan man laver en map i sdk men nu viser jeg dig det ![]() <object width="960" height="745"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/KTjCxdteiJU&hl=en_US&fs=1&color1=0x2b405b&color2=0 x6b8ab6&hd=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/KTjCxdteiJU&hl=en_US&fs=1&color1=0x2b405b&color2=0 x6b8ab6&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="960" height="745"></embed></object> |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
Synes ik rigtig du viser særlig meget i din film.
Kan huske at jeg for nogle år siden lavede en bane, uden nogen erfaring, og uden at have fået nogen form for hjælp. Det var svært, men endte ud med at have en form for aim_ bane. Lidt synd at jeg ik har den liggende længere, for den var nu halv stor. =) Ville være perfekt hvis du kunne lave en længere tutorial.
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Har du planer om at udvide din guide, med flere mindre videoer, hvor du trin for trin går igennem al basis-viden omkring Source SDK?
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
det er sgu nice med sådan en video
som Taizun siger kunne den godt være lidt længere og måske henvise til hjemmesiden eller filen som du bruger til at lave maps. thump up fra mig
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Alder: 14
![]()
|
god video, men det ville gøre det lidt lettere at finde ud af hvis du lagde stemme til
har også selv været god til at lave css maps den gang jeg stadig spillede spil på pc, og det er da en god ide at lave en guide til at starte ud med. jeg lærte det selv af at se på nogle guides ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Alder: 14
![]()
|
men jeg må så sige at denne guide nok kun fungerer til at lave simple maps som fx hoejhus_9, da hvis man skal over det avancerede med ambient sounds, skyboxes i vinduer, masser af entities osv. skal man alligevel kunne lidt mer end det her. men super guide til at starte ud med
![]() |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| lav en map |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:43.

thump up fra mig

Linear Mode