|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Warcraft 3 Reign of chaos installations fejl!
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Apr 2010
![]()
|
Når jeg prøver at installere WC3 Roc, fryser installeren når den næsten er færdig med en fil der hedder War3.mpq. Har prøvet at installere flere gange, med samme resultat. HJÆLP MIG!
![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kunne godt tyde på en fejl på CD'en.
Har du tjekket efter ridser og snavs på CD'en?
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
hej prøv at vendt lidt det skete også i mit ARMA spi hvor den siger programmet svare ikke.
eller prøv at registrer din cd key på hjemme siden Blizzard Entertainment og så skal du downloade den det tar noget tid men er næsten sikker på at det virker ![]() |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Forum Bossen
Lyder til et CD problem for mig også.. keder godt det med at en computer godt kan æde en "halvdefekt" CD, mens en anden går kold midt i en installation som du nævner.
Men du kan da prøve at få slettet samtlige Temp biblioteker du har. Den War3.mpq kan godt ligge som en korrupt fil i et temp directory og laver dette. Er der serial key med til din CD? I såfald burde du blot kunne indtaste den på Battle.net og downloade spillet derfra + expansions. Welcome to Battle.net
|
| Skulderklap til SnydAdmin af: | quake112 (18-04-10) |
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Medlem
ved ikke men i BF 2 virker ikke musen når man er i en kamp og så gik jeg ind i dokomenter og slette en mappe og så virker det
hader når man uninstall et spil, den slette ikke alt fra spillet så det eneste man kan gøre er at købe ny pc eller slette alt på ens pc |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:59.

【ツ】

Linear Mode