|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Warcraft 3 Reign of chaos installations fejl!
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#11 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Det er overhovedet ik nødvændigt at slette alt på ens pc, eller købe en ny. Det kræver blot at man ved hvor de forskellige ting ligger. Det kan godt tage lidt tid at forstå hvor forskellige filer ligger på ens computer, og det er derfor også dumt at begive sig ud i at slette filer, uden at være 100% sikker på at man gør det rigtigt. Har du dog brug for hjælp til at få slettet nogle filer som er blevet, efter du har fjernet et spil, så sig blot til, ved at skrive en ny tråd, og så skal jeg guide dig igennem det. Kan også hjælpe dig med at ryde op i dit register, hvor diverse oplysninger om software gemmes. Ofte slettes diverse register-oplysninger heller ik efter at man har fjernet et spil.
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg kender problemet. da jeg installerede mit Wc3 gik den også i stå midt i det hele.. (til sidst) jeg blev pissed pga lortet ikke gad at virke :P
har du prøvet at gå ind på Battle.net som de andre nævner ? det er faktisk meget simpelt du logger ind med din Battle.net account registerer din CD-Key og installerer det online. pas dog på hvilken hjemmeside du går ind på. der findes mange hjemmesider som ligner Battle.net som er ude på at scamme dig ![]()
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:52.

du logger ind med din Battle.net account registerer din CD-Key og installerer det online. 

Linear Mode