|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Dropboxhæver deres referral limit til 8 GB. Lad os hjælpe hinanden!
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Apr 2010
![]()
|
Med Dropbox får du et 2 GB gratis lager online, som du let kan uploade filer til via deres hjemmeside, men der hvor det rigtigt bliver smart på selve computeren(Mac, PC, Linux(iphone)), her ligger nemlig en Dropbox-mappe, hvor alle filer du har liggende online også ligger i, og alle filer lægger i den ligger også online.
Lad mig fortælle om hvordan jeg bruger det. Hjemme hos mig har vi 3 computere(1 Mac, 2 Pc'er), og hver gang jeg har lavet en fil som jeg vil have adgang til fra en anden computer, gemmer jeg den i Dropbox-mappen, hvorefter den ligger online og på alle 3 computere. På den måde fungerer Dropbox både som backup og som usb-nøgle. Jeg bruger den også i skolen, hvor vi har været i gang med en projektopgave. Der blev Dropbox nyttig når 3 personer skulle have den nyeste version af det dokument jeg skrev på, og jeg skulle have den nyeste version af deres. For at få flere brugere tilbyder Dropbox ekstra plads til alle der henviser brugere til dem, og alle der tager i mod henvisninger. Det jeg tænkte var at vi alle hjælper hinanden. Alle dem som endnu ikke har Dropbox kan bruge de links der bliver lagt ud her(og dermed få mere plads), Og alle dem der har Dropbox kan lægge links ud her(og også få mere plads). Og husk at rette i jeres indlæg(fjerne linket), når jeres grænse er nået. Jeg håber at vi alle kan hjælpe hinanden. Mit henvisningslink er: [LINK FJERNET] - Taizun Sidst redigeret af Taizun; 17-04-10 kl 16:03. |
|||||||||||
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er fint at du registrerer dig på forummet, men det nytter ik noget hvis det kun er for at sprede budskabet om en hjemmeside, og for at få folk til at registrere sig, så du kan få mere lager-kapacitet.
Medmindre du har en aftale med SnydAdmin om dette, er det ikke tilladt. Tråden lukkes. Du bedes venligst kontakte SnydAdmin, hvis du ønsker at have mulighed for dette. Dog kan intet garanteres.
| Skulderklap af 2 brugere til Taizun | simon.snyd (17-04-10), SnydAdmin (18-04-10) |
|
|
#3 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja helt korrekt. Sprit nye brugere der laver affiliate deals i forummet gider vi ikke rigtig se.
Aktive brugere har dog derimod lidt mere frihed og der kan sådanne links godt gå i specielle tilfælde hvor der virker reelt og gavnligt for alle.
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:43.

【ツ】
Linear Mode