|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Farcry fejl!
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Kan vi få din computer spec? Det ville hjælpe meget, fordi jeg ville tro at dit grafikkort er for gammelt, ellers mangler du at downloade diverse drivers til dit grafikkort, siden den ikke kan loade de nuværende textures som burde være inde i Farcry Engine.
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]()
|
Der er ikke forskel, om det er stationær eller bærbar, stationær er som regelt den kraftigste, den er dog også den største.
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
jeg vil tro ham her har en enten rigtig gammel stationær eller en billig bærbar.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
en anden valgmulighed var at farcry virkelig havde en fejl har selv det der spil har haft problemer med at køre det på min super pc. Det ku os være at han havde roddet med nogle filer inde i spil mappen. Det er nok dumt eftersom det kan give problemer in-game og din pc ka måske ik køre det igen. [Min lille tale sku forståes sådan] Jeg hørt mange problemer om folk der har ville lavet en snydekode til crysis og man skal ind i ini filen og paste der den der. Hvis du har roddet med filerne i din "FarCry" mappe vil jeg råde dig til at afinstalllere spillet slette din mappe bruge et pro diskoprydnings program og start det forfra Min pcs oplysninger. i7 core processor 2x (2,8 Ghz pr. stk nvidia GTX 295 Noctura NH-D14 (140 mm blæser x2) G19 gaming tastatur g9 Gamer mus (GAmmel x() (Efter jeg selv har bygget dne er det dog blevet billigere). |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]()
|
Citer:
1. Pris 2. Vægt 3. Nyere drivers, og bedre tilbehør generalt. 4. Layout ---------------------------------------------------------------- Citer:
Farcry er bygget op, så man kan give den direkte commands, og ændre det meste af motivet, det er derfor både Crysis-Farcry er berømt for modding, samme med UE3. Du har tilfældigvis ikke skrevet noget inde i consolen, vel ?
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
|
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:43.

Linear Mode