|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
instale problem wow
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
du bliver nød til at forklare mere om dit problem.. f.eks hvad for en besked der kommer op osv
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
ja selfølgelig.. men hvad står der ?
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
altså Lasse. jeg kan ikke hjælpe dig hvis du ikke giver mig ordentlig information.
hvis der er en fejl med Blizzard Downloader kommer der et pop-up vindue op hvor der plejer at stå noget information om fejlen på engelsk. du bliver nød til at skrive præcis hvad der står så jeg kan hjælpe dig. ellers bliver det lidt svært.
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:41.

Her er nogen små tips
Linear Mode