|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Hejsa jeg søger en spille computer
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Jeg vil gerne have en spille computer men har ledt i lang tid og har fundet en i expert til 4,999 den er så stor her
HP BÆRBAR PC PAVILION DV6-2133EO Denne 15,6" bærbar fra HP vækker med sit sofistikerede Espresso design stor opsigt. Kommer desuden med Windows 7 Home Premium og en 500 GB stor harddisk. AMD Athlon II Dual Core M320 processor 4 GB RAM og 500 GB harddisk 15,6" HD LED skærm ATI Radeon HD 4650 grafikkort med 1 GB RAM DVD Brænder Trådløst .N netværk Webkamera & Kortlæser HDMI udgang for tilslutning til TV e-Sata tilslutning Media Fjernbetjening Windows 7 Home Premium så jeg håber i kan hjælpe Tak... ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du leder efter en computer til at spille på, så vil jeg ikke råde dig til at købe en bærbar. Køb istedet en stationær, da du får meget mere for pengene så.
Hvis du derimod ikke har plads til en stationær, er der selvfølgelig ikke andet at gøre end at købe en bærbar. Den bærbar du har fundet i expert minder meget om min. Jeg har dog en anden processor og lidt større skærm. Men jeg vil lige høre, hvor mange penge har du til rådighed til en ny computer? Jeg kan lige lede efter en god bærbar, eller stationær hvis du ønsker det, når jeg ved hvor meget den højst må koste.
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:41.

Linear Mode