|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
GTA 4 problemer
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Banned
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: Nordjylland
Alder: 13
![]()
|
Hej. Jeg købte GTA4 til PC for ca. en måned siden, men når jeg skal spille online starter jeg altid et nyt spil automatisk.
Og hvis jeg går ind på det der Windows Live noget der er i toppen, og finder en spiller der spiller online så står der bare at jeg er disconnectet. Så hvis jeg skal spille online er jeg nød til at lave mit ejet spil. Og det er meget træls. HJÆLP MIG EN ELLER ANDEN ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kunne godt tyde på at du har problemer med din router.
For at kunne tilslutte dig et spil i GTA IV uden problemer, skal du have åbnet nogle porte i din router. Det er forskelligt fra routermodel til routermodel hvordan man gør dette. Hvis du ikke har svært ved at forstå engelsk, kan du benytte dig af denne hjemmeside til at finde din routermodel(Hvilken model du har, burde gerne stå på din router) PortForward.com - Port Forwarding Guides Listed by Manufacturer and Model Derinde har de guides til de forskellige routermodeller, og hvordan man åbner porte på dem. Portene du skal åbne, er disse: 3074 UDP, 3074 TCP og 88 UDP. Hvis du har problemer med det, kan du altid spørge til råds igen.
|
|
|
#3 (permalink) | ||||||||||||
|
Banned
![]()
|
Citer:
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Forum Bossen
Citer:
hmm netgear - det har givet mig rynker tidligere hvor jeg skulle opsætte router for andre. Er det Yousee i har som internet udbyder?
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
Denne guide burde virke: Port Forwarding Xbox Live 360 on the Netgear WGR614v6
Guiden er dog til at åbne porte til Xbox Live, men da Xbox Live hovedsageligt benytter sig af samme porte som Windows Live, så burde der ikke være nogen forskel.
|
|
|
#7 (permalink) | ||||||||||||
|
Banned
![]()
|
Citer:
![]() |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
disse er nogle gode routere hvis det er du vil have en ny
DIR-655 XTREME N GIGABIT ROUTER DIR-855 Wireless N Quadband Gigabit Router Citer:
![]() lidt hjælp gendannelse's guide ved ikke om det var en hjælp men bedre end ingenting
Sidst redigeret af Taizun; 09-06-10 kl 09:04. |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | ||||||||||||
|
Banned
![]()
|
Citer:
|
||||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:41.

【ツ】

Linear Mode