|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
hjælp til microsoft net framework
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Nov 2008
![]()
|
Hej alle
Jeg prøver meget for at installere framework men, den siger: fejl.JPG og fejl 2.JPG håber i kan hjælpe ![]() Hilsen Quake112 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
korrupt fil?
prøv at download en ny udgave. Download .NET Framework 3.5 SP1 and More on MSDN eller Download details: .NET Framework 3.5 men vent lige med det inden andre har svaret. ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | ||||||||||||
|
Senior Medlem
![]()
|
Citer:
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Citer:
![]()
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]()
|
har prøvet men, det siger det samme jeg fik nogle nye ting frem:
Unavngivet.JPG Jeg bliv nødt til at slette lidt af det første. næste billede: Unavngivet 2.JPG |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ok, jeg har søgt lidt på nettet omkring dette og det ser vist ud til at de sendte deres fejlrapport fil.
Men 3 ting som jeg lagde mærke til var: 1. Afinstallering af programmet (hvis det er muligt) også genstarte computeren også prøve at installere igen. 2. Afinstallere programmet (hvis det er muligt) også Installere det nyeste video og lyd driver kort der er. også prøve at installere det igen. 3. Installer det nyeste windows update. (du kan gøre det via start også står der windows update) også prøve igen. Nu ville jeg nok anbefale at du tager en backup af dine ting, hvis nu det skulle gå galt (bare for en sikkerhedsskyld) ![]() Lige nogle sider på engelsk som måske kan hjælpe ![]() Aaron Stebner's WebLog : Visual Studio 2005 and .NET Framework 2.0 Setup Troubleshooting Guide (scroll lidt ned også ser du at nogle skriver omkring "visualstudio8setup" i deres fejl.) failed to install because of system error 0x80131107...help! *SOLVED Can't Install Security Update for Microsoft .Net Framework, Version 2.0 (KB922770) [Archive] - Aussie Phorums
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 17-03-10 kl 19:54. Grund: links |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 07:32.

Linear Mode