|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
battlefield bad company 1-2?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Sep 2009
Sted: Esbjerg
Alder: 18
![]()
|
hej jeg ved ikke hvad der er sjovest eller bedst så kan i sige hvad i synes der er bedst og sjovest? er det battlefield bad company 1 eller 2?
Flyttet - Daniel hilsen HUDYxD Sidst redigeret af † Daniel †; 14-02-10 kl 20:15. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skal man have en helhedsoplevelse ud af det, skal man selvfølgelig spille både Bad Company 1 og 2.
Hvis du derimod snakker om Multiplayer-delen, så er jeg ikke helt sikker. Har personligt kun prøvet Bad Company 1 på PS3, men skal helt sikkert også prøve Bad Company 2. I mit tilfælde, kan jeg sige, at efter at have spillet Bad Company 1, har jeg gjort det klart for mig selv at jeg helt sikkert også skal have Bad Company 2 ![]()
|
| Skulderklap til Taizun af: | HUDYxD (14-02-10) |
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
Jeg synes nu de skader okay godt. Det handler bare om at kunne ramme sine mål hver gang. :P Og med Magnum opgradering til våbene(I Multiplayer) skader de endnu mere.
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
altså hvis du ligger mærke til det så forsvinder dit magasin rimelig hurtigt. og det er også meget svært at ramme. så det at de skader lidt er lidt noget vrøvl. det kræver bare at man kan sigte godt
det kommer jo også an på hvilket våben du bruger, om om fjenden bruger Armor Specialization
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Medlem
Jep men der er en ting de ikke er så gode til
lave våben fra 2 verdenskrig XDMåske os blodet (Nemli første gang de har lavet blod i deres spil) Og vil måske sige der er for meget grovhed i billedet (Selv med ps skaler og PS udjævning til hjælper det ik så meget) mine ps3 instillinger i mit tvs: Ps3 (gammel model) Panasonic 52 t. Ps3 med HDMI kabel og superhvid og RGB fuld rækkevodde:fuld 1080p tv instillinger: lysinstillinger 50% Kontrast:85% Farve 50% Skarphed 70% Farvetemparatur: normal Game modus aktiveret |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:35.

Linear Mode