|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
PC- Sacred 2 - Fallen Angel, lukker hele tid
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Aug 2009
![]()
|
Spil: Sacred 2 - Fallen Angel
![]() Hejsa Her for nylig købte jeg Windows 7 Ultimate 32-bit, og sjovt nok installerede jeg alle mine spil igen. Men... af en eller anden grund så virker Sacred 2 ikke? På en måde går den, men efter ca. 5 minutter så lukker Sacred ned. Dvs. Mit Sacred 2 lukker hele tiden ned... Man kan overhoved ikke nå at spille, man når nærmest kun at starte spillet op, får spillet lukker af sig selv... Håber der er nogen der har haft samme problem, men ved hvordan man ordner det P.s. Sig lige hvis I vil have mere at vide. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Du skriver du Nyligt har købt Win 7, men har du husket at downloade updates, drivers, og glem ikke patches?
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Ellers må du prøve et fresh install og se om dit problem stadig er der, Sacred 2 har mange fejl desværre, men de prøver ellers at rette så mange som de nu kan i patches så hvis du kan få spillet til at køre efter et fresh install anbefaler jeg dig at gå ind på deres hjemmeside og downloade de patches som de nu har liggende som de nyeste ![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Sep 2011
![]()
|
Jeg købte for 2 uger siden Sacred 2 på nettet med dowbload og sn. samet manuel, kørte upåklagelig på min windows 7 home premium 64, intil jeg begik den fejl at hete 2 nye patch ned, i skal hente de 2 der er til eu games og ikke til uk, når men så hvar f.... løs total breakdown hvergan jeg sulle lave en ny character, så så på et engelsk forum at den er behæfted med mange fejl og skal have en pentium 3.0 4gb og et rigtig godt graf med min. 512 på kortet, jeg fandt at man derover på forummet anbefaler at køre i windows vista med SP 2 som du kan idstille din Win. 7 til det gjode jeg igen lagde jeg de to patch ind problemer hvert 10 min. Har nu kørt perfekt 1 13dage uden de to patch og i windows vista moide, hvirker fint har en level 28 Serprahin og fungere fint, håber dette indlæg kan hjælpe dig
|
|||||||||||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| computer, problemer, sacred, slukker, spil |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:18.

Linear Mode