|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Garrys mod 10 Life support (Hjælp)
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Feb 2010
![]()
|
hej jeg har et problem med mit gmod, når jeg laver life support og bruger link tool så bliver den ene prop usynlig, jeg har prøvet forskellige versioner af LS men intet virker, har også prøvet med forskellige RD versioner, jeg har endda prøvet en fix som skulle rette på denne fejl men den virker ikke. er der nogen som har en løsnig, kunne virkelig godt tænke mig at bruge life support.
Sidst redigeret af Taizun; 09-02-10 kl 19:02. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har ændret overskriften. Garry's Mod 11 findes ikke
Den nuværende version er Garry's Mod 10, blot kendt som Garry's Mod. Tidligere version hedder Garry's Mod 9, og ned ad.Har desværre ikke hørt om Life Support før, så kan desværre ikke lige hjælpe dig på det område.
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Feb 2010
![]()
|
life support er en addon jeg har hentet fra garrysmod.org den skal bruge en anden addon som hedder Resource Distribution, der er bare det problem at når jeg bruger link (s)tool på an gennerator eller andet fra life support så bliver denne prop usynlig og det er ikke så sjovt. nogen der kender til det problem, for kunne godt bruge lidt hjælp
![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Hvis det virker uden alle de andre addons, kan du nemlig nemmere udpege hvilken addon det er der forårsager problemet på den måde. Derudover kan det måske også være en fejlagtig programmering. I så fald skal du have lidt forstand omkring .Lua kodning, før du kan begive dig i krig med at finde fejlen. Personligt har jeg ik erfaring med .Lua kodning.
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Folk forvirrer blot andre, ved at sige det hedder Garry's Mod 11. Grunden til de siger det, er pga. opdateringerne der er kommet til det. Havde det heddet Garry's Mod 11, ville det have været et nyt og opdateret spil. Siden Garry's Mod (10) udkom, har det ikke længere heddet ''Garry's Mod 10'', og det vil det nok heller ik komme til, med mindre Valve udgiver en ny og opdateret Engine, som de kan bygge videre på. Til den tid vil Garry's Mod 2(Eller Garry's Mod [Navn på den nye Engine]) nok udkomme.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:56.

Den nuværende version er Garry's Mod 10, blot kendt som Garry's Mod. Tidligere version hedder Garry's Mod 9, og ned ad.

Linear Mode