|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Hjælp til battlefield heroes
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
uh... vent hvad?
tror faktisk jeg fik den fejl 1 gang. Jeg lukkede bare spillet, også åbnede jeg den igen. Jeg kan ikke helt sige hvad fejlen er...
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg går ud fra at du benytter dig af Windows Vista?
Dette er et velkendt problem for Vista brugere. Kan ikke huske hvordan jeg personligt fiksede det, men vil lige kigge nærmere på det imorgen.
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har læst mig til at dette er et problem der opstår når man har et grafikkort der ikke understøtter Pixel Shader 2.0.
Grafikkort der benytter sig af DirectX 9.0 og op(9.0, 9.0c og 10), understøtter Pixel Shader 2.0. Grafikkort der benytter sig af DirectX 8.0 understøtter kun Pixel Shader 1.4, og grafikkort der benytter sig af DirectX 7.0 understøtter ikke Pixel Shader. Derfor ville det være en stor hjælp hvis du kunne skrive hvilket grafikkort du bruger, så kan jeg hurtigt finde ud af det for dig ![]()
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Nov 2008
![]()
|
Processoroplysninger:
Producent: GenuineIntel Hastighed: 2800 MHz 1 logisk processor 1 fysisk processor HyperThreading: Ikke understøttet FCMOV: Understøttet SSE2: Understøttet Windows-version: Windows XP (32 bit) NTFS: Understøttet Grafikkort: Driver: Intel(R) 82845G/GL/GE/PE/GV Graphics Controller DirectX-drivernavn: ialmrnt5.dll Driverversion: 6.13.10.3510 DirectX-driverversion: 6.13.10.3510 Driverdato: 15 Apr 2003 Skrivebords-farvedybde: 32 bit pr. pixel Skærmopdateringsfrekvens: 60 Hz DirectX-kort: Intel(R) 82845G/GL/GE/PE/GV Graphics Controller Producent-id: 0x8086 Enheds-id: 0x2562 Antal skærme: 1 Antal logiske grafikkort: 1 Ingen SLI eller Crossfire registreret Primær skærmopløsning: 1280 x 960 Skrivebordsopløsning: 1280 x 960 Primær skærmstørrelse: 12.60" x 9.45" (15.75" diagonal) 32.0cm x 24.0cm (40.0cm diagonal) Primær bus-type ikke registreret Primær VRAM: 64 MB Understøttede MSAA-tilstande ikke registreret Lydkort: Lydenhed: Realtek AC97 Audio Hukommelse: RAM: 1527 MB Diverse: Grænsefladesprog: Dansk (Dansk) Mikrofon: Ja, jeg har en mikrofon. Medietype: DVD OS-installeringsdato: mar 15 2004 Installerede pakker:Windows Firewall ja så fik jeg den lavet håber du kan hjælpe mig |
|||||||||||
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
|
kan se du bruger directx version 6... dette betyder vel at du skal installere den nyeste version af directx...
http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
#9 (permalink) | ||||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Nov 2008
![]()
|
Citer:
![]() |
||||||||||||
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
også installeret den nyeste driver?...
http://downloadcenter.intel.com/Default.aspx også trykke "graphics" - nr 2. - nr. 1... ?
|||||||||||
|
|
![]() |
| Tags |
| battlefield heroes, bfh |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:34.

håber du kan hjælpe mig

Linear Mode