|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Hjælp til battlefield heroes
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#12 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
hm... det ser da mærkeligt ud... sådan noget fik jeg ikke.
men har lige kigget lidt nærmere på det og set du måske skulle installere denne driver: Â*Intel® Graphics Media Accelerator Driver for Windows* XP (exe)
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
#13 (permalink) | ||||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Nov 2008
![]()
|
Citer:
|
||||||||||||
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
System requirements til BFH:
Microsoft Windows / Windows XP/Vista 1 GHz CPU 512 MB RAM for XP (1 GB RAM for Vista) 1 GB hard disk space DirectX compatible 64 MB graphics card with Pixel Shader 2.0 or better DirectX compatible sound card Internet connection: 256kbit cable/DSL connection[4] Mon ikke det er: DirectX compatible 64 MB graphics card with Pixel Shader 2.0 or better der giver problemer? Hvis du har opdateret den grafikdriver, så prøv lige at lave en ny udskrift af dine specs som du gjorde her: Hjælp til battlefield heroes
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 24-09-09 kl 19:10. |
|
|
|
|
#17 (permalink) | ||||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Citer:
- 27-09-09, 09:01
|
![]() |
| Tags |
| battlefield heroes, bfh |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:33.

【ツ】

Linear Mode