|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Problemer med patch til Sacred 2
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Aug 2009
![]()
|
Heejsa alle sammen
Jeg købte Sacred 2 for ca. en uge siden, og jeg kan bare ikke få det til at virke ordenligt... Aller først begyndte den at lukke Sacred ned hvor der stod at Sacred 2 var holdt op med at fungere... Sener læste jeg mig frem til her på Snyd.dk at man skulle Downloade en patch, men det er bare som om at det ikke rigtig hjælper så meget lige nu. For hver gang jeg prøver at installere patchen popper der noget op hvor der står: Sacred 2 - Fallen Angel could not be located on your system. Re-install Sacred 2 - Fallen Angel and then run this patch again. Fair nok tænkte jeg så jeg geninstallerede det, men devirkede stadig ikke... og nu har jeg ca. gjort det 5-6 gange og det vil bare ikke virke. Så en eller anden hjælp mig, hvis i har en idé om hvad det kan være ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Har ikke svaret på dit problem spøg nedde i butikken om du kan få det bytte eller også har de et svar på dit problem. Jeg tror du ikke har et eller andet som spillet kræver prøv at læse bag på hvad det kræver derefter tjek om du har det på din computer.
Underligt Problem ![]()
|
|
![]() |
| Tags |
| angel, fallen, pacth, problemer, sacred 2 |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:33.

Linear Mode