|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Hjælp til at lave en gratis hjemmeside
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
bare måske lidt hjælp til at lave en gratis Hjemme-side. jaja... jeg har søgt MEN har nogle af jer en fordi jeg er bange for vius og reklame Spam. så hvis i har så sig og fortæl om det.
-Hotelhabbo28 Konsol/PC. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Skulderklap til iJonas af: | Spoogi (02-12-09) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan ganske gratis teste dine færdigheder med denne test-hjemmeside, hvor du kan oprette en separat side til eget brug.
Webbyen.dk Hjemmesider til private, foreninger og virksomheder. I virkeligheden ville det nok være en del sværere at kaste sig ud i det uden nogen reel baggrundsviden indenfor webdesign, hvis du køber et rigtigt domæne. Jeg vil tro at SnydAdmin har en bred viden indefor for dette. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Game Freak!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, webbyen var også den jeg startede med, men da jeg kom igang fandt jeg en ikke meget sværere side, hvor det ser meget bedre ud (mht. Design, oplæg o.lign.)
http://www.webs.com
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et andet sted du også kunne prøve dig frem, er 123hjemmeside.dk - lav nemt din egen hjemmeside. Fotoalbums, gæstebog og video. Prøv det hele gratis i 1 mÃ¥ned.
Det er meget lige-til og nemt at komme igang med derinde ![]()
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
altså der er 3 metoder som jeg ser...
1(ekspert): brug kompozer programmet til at lave selve hjemmesiden, derefter skal du lave din computer til en server så har du din egen hjemmeside. men ulempen er så at du skal have din computer tændt heletiden ellers kan vi ikke se den... 2(avanceret): du laver din hjemmeside med kompozer eller andre magen til. Hvor du så bagefter uploader html filerne som du har lavet, op på en server som du kan finde gratis eller du køber. 3(nem): Du opretter en gratis hjemmeside/blog og skriver tingene der... nogle eksempler jeg kender er... https://www.blogger.com/start (den bruger jeg nu, og den er god.) Webs - Make a free website, get free hosting (en god side hvor du kan uploade dine egne hjemmesider, mener jeg) Webbyen.dk Hjemmesider til private, foreninger og virksomheder. (også en god side, men den er begrænset, med mindre man klikker på nogle bannere) http://sites.google.com/ (den er 100% gratis, fri og god. Ulæmpen er så at man ikke kan uploade sine egen hjemmeside, ENDNU!). MediaWiki (lav din egen wikipedia) WordPress.dk (den som snyd.dk bruger, tror jeg nok, men den kræver også en del arbejde.) men altså du kan aldrig undgå at der kommer reklamer på hjemmesiden (bortset fra google sites). Hvis du køber din egen hjemmeside, så skal du altså være 100% sikker på at det er det værd at gøre det, fordi hvis du køber en hjemmeside så skal du betale... og du tjener ingen penge på den, (medmindre du sætter reklamer op, ligesom med snyd.dk). og en ting mere. Hvis det er første gang du laver en hjemmeside så brug hjemmesider så som, webbyen... derinde kan du træne dine hjemmeside skills... og endnu en god ide at bruge er denne hjemmeside... Tutorials - HTML.dk derinde kan du lære næsten ALT basic kodning til hjemmesider... håber det hjalp ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 15-07-09 kl 14:50. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
hvordan laver man siden længere den på mono.net?
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
okay, men vil gerne have lagt en youtube film ind men der er ik plads
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:39.

- moderator siden september 2008.

"

Linear Mode