|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
The Sims 3 censur - frivillige søges!
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har i den senere tid bemærket, at flere og flere efterlyser (en kode) fjernelse af censuren i spillet The Sims 3 til PC. Efter debat og nøje overvejelse med SnydAdmin, vedtog vi en acceptabel forståelse for dette. Jeg har i den forbindelse pålagt mig den pligt at finde et lign. freeware/3. partsprogram, der tilgængeliggør denne erotiske bonus, hvilket senere viste sig at være nemmere sagt end gjort.
Omsider har jeg efter en halvlang, frustrerende og tålmodig søgen, fundet en gyldig kilde. Dertil søger vi frivillige medlemmer, der på eget ansvar vil teste og tilbagemelde, hvorvidt censuren har sin effekt eller ej, om filen deaktiverer eventuelle muligheder i spillet eller lign., før den publiceres. Inden download husk at tage en backup af den givne fil. Erstat dernæst filen i mappen C:\Program Files\Electronic Arts\The Sims 3\Game\Bin med "Shaders_Win32.precomp" og start spillet. Engelske instruktioner står beskrevet i downloaden. ***Download på eget ansvar!*** Download Link #1: RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting ***Download på eget ansvar!*** Download Link #2: http://peecee.dk/upload/download/223780 ***Download på eget ansvar!*** Som allerede nævnt vil downloaden og en mindre beskrivelse blive indskrevet i systemet, såfremt alt fungerer som forventet. Jeg skønner at se et par behjælpelige hoveder dukke op .EDIT: Testeren vil naturligvis belønnes med en lille portion +rep .Sidst redigeret af Taizun; 08-02-10 kl 12:39. |
|
|
|
| Skulderklap af 10 brugere til † Daniel † | darkmagicDK ![]() (09-07-09), Huma (08-07-09), lundahl (09-07-09), MRvense (10-07-09), nickinissemand (03-02-10), SnydAdmin (08-07-09), Soyaman (11-07-09), themaster![]() ![]() ![]() ![]() (08-07-09), Timelime (09-07-09) |
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2009
Sted: Nordsjælland
Alder: 18
![]()
|
Har lige testet det, og det skal hermed bekræftes at det virker med at fjerne censur.
![]() Det er vel godt nyt for jer der gerne vil af med det? ![]() |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap af 2 brugere til ACedo | SnydAdmin (15-07-09), † Daniel † (11-07-09) |
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
haha. personligt har jeg ikke noget mod censuren. men det er vel godt i kan få glæde af det
![]() habbo, du har ikke oplevet nogle form for fejl i spillet vel?. hvis du har er det nok bedst du lige siger til ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Så kan jeg jo med ro i sindet tilføje den . +rep.EDIT: The Sims 3 – PC | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks. Jeg takker for den gode indsats. Du har sparet os for mange ligegyldige kommentarer. Sidst redigeret af † Daniel †; 15-07-09 kl 17:37. |
|
|
|
|
| Skulderklap af 4 brugere til † Daniel † |
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Feb 2010
Sted: Danmark xD
![]()
|
Heej
Jeg prøver og downloade det der dims noget, men så siger fxUnfortunately right now our servers are overloaded and we have no more download slots left for non-members. Of course you can also try again later. Hele tiden Nogen der kan hjælpe? |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Det er fordi deres server er i stykker og derfor skal du lige vente med at downloade den.
Det kunne være en ide at uploade en via sharebee.com eller en anden multiuploader sider.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Her er download-linket: http://peecee.dk/upload/download/223780 (Har også sat den ind sammen med det andet link, i Daniel's indlæg)
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator
Hvis du trykker ''Søg'' kan du vælge hvor du vil gemme filen henne. Hvis du blot vælger ''Gem'' lægger den blot filen ind i en standard mappe for overførsler. I Windows Vista og Windows 7 er der som standard en mappe der hedder ''Overførsler'', hvor alle filer man henter igennem f.eks. Mozilla Firefox eller Internet Explorer bliver lagt hen.
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:32.

.

Jeg prøver og downloade det der dims noget, men så siger fx
Nogen der kan hjælpe?

Linear Mode